TAK - auto otrzymują Państwo z paliwem i z taką samą ilością zwracają Pańtwo auto. (przeważnie jest to pełen zbiornik, minimum połowa)
NIE pobieramy kaucji, tylko blokujemy na dowolnej karcie śrdoki w wysokości:
Auto z klasy A – 300 zł; Auto z klasy B - 500 zł; Auto z klasy C – 700 zł; Auto z klasy D – 1200 zł; Auto klasy VAN/BUS – 1500 zł; Auto z klasy SUV – 1200 zł; Auto z klasy PREMIUM/SPORT – 2000 zł
Istaneje możliwość wynajmu bez blokady lub opłaty depozytu gotówką dla stałych klientów.
Blokada jest zdejmowana bezpośrednio po zwrocie auta, a fizyczne zdjęcie blokady przez bank trwa od 2 do 7 dni w zależności od banku.
Gotówka jest zwracana w oddziale Elizówka, w godzinach pracy działu księgowości tj. pn-pt 8:00-16:00
TAK - jest to opcja dodatkowo płatna w zelżności od klasy pojazdu.
W przy rezerwacjach powyżej 3 dni nie limitujemy kilometrów w Polsce. (chyba że ustalono inaczej, np. obniżono cene iw zamian za limit km), rezerawacja 1 dniowa 200 km, rezerwacja na 2 dni 400km, rezerwacja na 3 dnia 600 km. Istnieje opcja wykupienia znisienienia limitu kilometrów przy rezerwacjach do 3 dni.
W przypadku korzystaniu aut na terenie polski nie wyznaczamy limitu kilometrów, lecz nie wyrażamy zgody na odpłatny przewóz osób naszymu autami. (np.UBER)
Przy wynajmie długoterminowym (powyżej 30 dni) limit kilomerów ustalany jest na poziomie 2500-3500 km na miesiąc i rozliczany jest co kwartał.
Przy odbiorze auta, nie wymagamy zaliczek ani podawania numerów kart kredytowych.
- Gotówką (również w walucie po średnim kursie NBP)
- Kartą płatniczą , debetową lub kredytową (rownież jeżeli karta jest w obcej walucie, wówczas unikamy podwójnego przewalutowania)
- Przelewem na konto bankowe Autorezerwacje
Na życzenie klienta możemy pobrać opłatę z karty przed wydaniem auta.
W 95% wydajemy modele aut które klient faktycznie rezerwuje, czasami jednak się zdarza że poprzeni klient niespodziewanie przedłuzy rezerwacje, bądz kolizja auta i wówczas może sie zdarzyć że będziemy zmuszeni wydać inne auto. Natomiast w takich sytuacjach zawsze kontkatujemy się z klientem i rozmawiamy o zamianie auta na inny. Oczywiście w żadnym przpadku nie wiąże się to ze zwiększeniem ceny dla klienta, w przypadku kiedy jesteśmy zmuszeni wydać auto z grupy wyższej niż klient zarezerwował zawsze pokrywamy koszt różnicy w wynajmie.
tel. +48 517 517 513 lub info@autorezerwacje.pl